♥، تا این لحظه: 8 سال و 20 روز سن داره

نفس من و بابات

جشن

1394/11/7 9:08
نویسنده : هلن
166 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام پسر گلم


خوبی؟


امروز هوا ابری و عالی بود کاش یه

بارون خوب هم بیاد


دیگه اینکه خاله و پسرخاله

کوچولوت قراره از امروز بیان خونه

مامان جون اینا


تا آخر هفته


وااای که چقد شیرینه این بچه


حتما تو هم همینقد شیرینی

دیگه برات بگم که کلا آخرهفته

خوبی هستش


فردا شب که نامزدی پسرعموته


پس فردا هم عقد یکی از همکارام

که اینم تازه دیروز خبردار شدیم


و خیلی خوشحال شدیم

امشبم میخام برم خونه مامان جون

بابات اینا


که عمه ت اینا هم اومدن درواقع

واسه جشن نامزدی آخرهفته


خلاصه که آخر هفته خوب و شادی

خواهد بود


*****


دیگه برات بگم که همش نگران

دکترم برای زایمان بودم


که نوبت گیرم نمیومد اصلا قبل

نوروز


که دیروز خاله ت زنگ زد گفت

صحبت کرده واسه قبل نوروز بهم

نوبت بدن


که اگه بشه خیلی عالی ه


و خیییلی خوشحال شدم


****
این هفته که تموم شه


دیگه دو هفته میمونه تا 22بهمن


که گفتم میرم برات خرید


و درواقع اولین سفر دوره بارداریمه


که یه تنوع بزرگه


بعدشم یکی دو هفته میرم سرکار

و دیگه ایشالا مرخصی میگیرم


یعنی از اول بارداریم مشغول

شمردن و برنامه ریزی واسه

مرخصیامم


هههه


یعنی اینقد علاقه دارم به کارم

من!!!
***
خوب عزیز دلم فعلا


مراقب خودت باش

پسندها (1)

نظرات (0)