♥، تا این لحظه: 8 سال و 20 روز سن داره

نفس من و بابات

زییاترین روز زندگیمون

1395/2/14 12:54
نویسنده : هلن
165 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل پسرم

که حالا دیدمت، تو بغل گرفتمت

نوازشت کردم....

وااای نمیدونی چه حسی دارم عزیزم

خیلی خیلی شیرین تر از اونی هستی که تو ذهنم بود حتی

خیلی خیلی شیرین پسر گلم

از ته قلبم آرزو میکنم همه این لحظه رو تجربه کنن

باورکن هرچقد نگات میکنم سیر نمیشم

چهارشنبه 9 اردیبهشت ساعت 16:19 عصر

پایان 9 ماه انتظار من ...

9ماه سختی کشیدن و استرس...

بالاخره همه چی به خوبی و خوشی تموم شد

و واقعا هم ارزش کشیدن این سختیها رو داشت دیدن تو

من حاضرم باز هم این سختی رو بکشم

بارها و بارها

وقتی مطمئن باشم آخرش یه موجود ناز خوشگل جایزه مه...

با داشتن تو ، با دیدن هر روزت من واقعا دیگه هیچ غصه ای ندارم

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که فرشته کوچولویی مثل تو رو به من سپرد

بابایی هم واقعا عاشقته

وقتی خوابیدی هم میاد بوست میکنه

که من دعواش میکنم که پسرمو بیدار میکنی

خیلیا رو دیدم میگن دوس داریم زودتر نی نی مون بزرگ شه

ولی من واقعا عاشق همین چهره ناز و کوچولوی الانتم و فعلا نهایت لذت رو از وجودت میبرم

و بزرگ شده تم الان نمیتونم بفهمم که چقد دوست دارم و بهش فکر هم نمیکنم

باورت میشه مامان من هروقت که از خواب پامیشم یادت که میفتم سرتا پام پر از خوشحالی میشه

واای که دوس دارم بخورمت

بینهااااایت دوست دارم

خیلی خیلی بیشتر از چیزی که بتونی تصور کنی

و حالا حالاها هم نمیتونی این حس رو درک کنی

چون من حتی وقتی تو دلم بودی هم نمیفهمیدم به این شدت دوست دارم

روزی میتوتی این عشقم رو درک کنی که خودت بابا بشی گل پسرم

پسندها (1)

نظرات (0)