♥، تا این لحظه: 8 سال و 20 روز سن داره

نفس من و بابات

جنسیت

1394/9/22 23:11
نویسنده : هلن
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم!!

خوبی مامان؟

آره پسر

امروز فهمیدم پسری

خیلی حس خاصیه

بخصوص که تا دیروز نمیدونم چرا همش حس میکنم دختره

بازم نمیدونم چرا که تصورم از نی نی همش یه دختر بود

احتمالا اولین بار یه دختر و تصور کردم

دیدم شیرینه

و بعد اون دیگه همین تصور و ادامه دادم

و عجیبه که همچنانم همین تصور رو ادامه دادم

اصلا احتمال پسر رو درنظر نگرفتم

امروز تو سونو که دکتر گفت پسر

یلحظه دچار شوک شدم!! انگار یچیز جدید و عجیبی بود برام

خوب حق هم داشتم وقتی مدت طولانی بچه م رو دختر دیدم بعد یهو تصویرم عوض شه؟؟

ولی الان دیگه تصویرت و عوض کردم و پسر شدی

و تازه میفهمم که پسر هم فوق العاده شیرینه

و همش تعجب میکنم که چرا پسر رو تصور نمیکردم

البته خوب نمیشد هم دو چیز رو باهم تصور کرد...

به باباییت که جنسیتتو گفتم خیلی خوشحال شد

فکرکنم اون بیشتر پسر و تصور کرده بود... با اینکه قبلش میگفت هیچ فرقی نداره

اسمتم انتخاب کرده بودم از خیلی وقت پیش

فقط این یه مورد و واسه پسر پیش بینی کرده بودم

عاشق اسمتم نمیخام از الان اینجا بگم

به هیچکی از فامیل و آشناها هم نمیخایم بگیم

تا ایشالا به سلامتی به دنیا بیای بعد....

خیلی حسم از دیشب تا امشب تغییر کرده

یه حس خاصی دارم

شاید درحد وقتی که باردار شدم

شاید بیشتر از قبل وجودتو حس میکنم

و بی صبرانه منتظر اومدنتیم عزیزم

از خدا میخام صحیح و سالم باشی

و با سلامت به دنیا بیای

دوست دارم

برم فعلا عزیزم

که خییلی خسته مه از صبح تو راه بودم



پسندها (3)

نظرات (2)

☆☆خواهر جون☆☆
22 آذر 94 23:18
هلن
پاسخ
مامان زهرا
26 آذر 94 8:39
به به انششششششششالله که بسلامتی بیاد پسر گلت
هلن
پاسخ
مرسی عزیزم